Post by chaballaoudlagke on Feb 5, 2022 11:21:08 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ TRANSFORMERS: Forged to Fight ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ TRANSFORMERS: Forged to Fight IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodgenerator guld ▞▞▞
▞▞▞ TRANSFORMERS: Forged to Fight 2022 version ▞▞▞
jag älskar det
Jag fick inte ens spela spelet, det stannade bara på samma skärm i timmar
Det här är bättre än mästartävlingen, men det säger inte så mycket. Vi har tyvärr fastnat för de hemska filmdesignerna för vissa karaktärer och listan är ynkligt liten, det finns hundratals transformatorer men vi har nästan ingen av dem. Okej för att döda tid, om du är ett fan av transformatorer var beredd på besvikelsen över att din favoritkaraktär inte är här om du inte gillar de vanliga karaktärerna.
Mycket jetteroligt spel o bra gjort 👍💗
Det är ett ganska roligt spel. Fungerar bra, smidig drift och bra karaktär/berättelsedesign.
Battle-Forged Transformers är ett uppfinningsrikt och mycket stämningsfullt kampspel, tekniskt och tematiskt baserat på en serie tecknade filmer och
fantastiskt spelinnehåll, grafikhistoria. vänligen fixa felet som kraschar, det är verkligen irriterande
Kul men släpar hela tiden
Väldigt roligt spel! 😘
TRANSFORMERS: Forged to Fight Akció fzye
Wow. Sänkningsfrekvenserna för 5- eller 4-stjärniga bots är löjliga. 1 % 0r ,5 %. Och det här är för om du också betalar riktiga pengar. Skam
Jag älskar det så mycket att slåss och grafiken gör spel som dessa killar
Shadow Fight 3; Nonstop Chuck Norris; Transformers: Forged to Fight ... Om actionspel eller kampanjer inte är din kopp te, hur är det med ett coolt litet
Mycket bra och roligt spel
TRANSFORMERS kommer till SMITE! SMITE x TRANSFORMERS Battle Pass Bundle är det bästa sättet att komma igång med vårt nya Battle Pass. ... Titan Forge Games.
Jag älskar det här spelet men det finns några tekniska svårigheter som alldeles för mycket fördröjning och att det tar för lång tid innan du vet ladda spelet och jag vill bara att du ska fixa det för när jag försöker skaffa en botpärla kan jag inte ens snurra det för att få bott jag försöker få tag på och jag får alltid fel på grund av fördröjningen men förutom det älskar jag det här spelet rekommenderar jag dig att köpa det även om det är gratis men det är så mycket lagringsutrymme så bara var varnade varför skriver jag ens så mycket varför skriver jag fortfarande
Jag gillade. Jag har roligt ,😆😆😄hoohoo. De många robotarna 🤖 kan slåss laget, slåss vänner. Många gör det så intressant att jag gillar spelet
Kontroller är sjukt fina, det handlar mycket om tur. Men slagsmål handlar om färdigheter.
Perfekt det här var fantastiskt men sättet att det inte finns någon kod för att få gratis transformatorer är ganska dåligt
Grafiken är i toppklass, kontrollerna är överträffade. Matchmaking är helt inriktat på att du förlorar för att få dig att spendera pengar. Energon är löjligt överprissatt. AI blir riktigt billigt riktigt snabbt genom att använda övertrimmade buffs för att förstöra dig. Men om du spenderar lite energi blir din motståndare plötsligt lättare...
Wow det här spelet är för mycket bra bra grafik bra bots för mycket bra spel men lägg till transformers 3 OPTIMUS prime snälla snälla snälla alla så det här spelet är min favorit
ActionAnimerat. Power Rangers: Beast Morphers. 6.5IMDb2016USASäsong 23, Avsnitt 17. Rangers är fast beslutna att ta fast en vandal som har spraymålat
Behå
TRANSFORMERS: Forged to Fight Akční koyg
Det är vettigt och mestadels gillar jag att alla robotar är smidiga och roliga
Mycket roligt och bra för alla transformatorfans
Bra spel, men jag har ett klagomål, kristalldragen är sååå trasiga eftersom jag nästan fick en 3-stjärnig bot men istället stannade den vid en 1-stjärnig bot. Om du fixar detta ger jag 5 stjärnor
Ladda ner spel Transformers: Forged to fight på iPad. Fightingspel · Transformers: Forged to fight. Installera Transformers: Forged to fight - bästa gratis
Mycket trevligt spel, riktigt och enkla kontroller, rekommenderas. Bästa spelet
Det är bra men laddningsskärmen tar en evighet! Fixa det pls
Parque da Morte 2: Palhaço Aventura spnr
det är ett Awsome-spel. men jag önskar att det fanns ett Freeplay-läge varför du kan förvandla dig och vara med andra onlinemänniskor
Fint fint
Det tog decennier att ladda in i spelet med texten "Rewinding Soundwaves kassetter" typ och kan inte lämna det heller!! Jag har fastnat och stressad... Detta får mig att avinstallera det här spelet. Förresten, det är andra gången jag installerar det här spelet. Den första har problem med att logga ut eller avsluta. Allt annat är ganska bra när jag har spelat men det är lite långsamt under laddningen (kanske min telefon är orsaken till det)... Tråkigt! Hur som helst, det är ett bra spel för mig...
Älskar Transformers och var exalterad över att hitta ett spel om det. Började spela det sedan antingen förra veckan eller mot början av denna vecka. Hur som helst är det roligt, och jag älskar hur det visar olika karaktärer från filmerna och några av programmen. Rekommenderas definitivt om du är ett Transformers-fan eller vill hitta något slags fightingspel där ute. Det är bra för att du kan bekämpa andra människors bots och nackdelar också, och i princip vara i en grupp med människor för att hjälpa till att få belöningar till er alla, etc.
Rätt ok. Det är ett bra spel som alla spel, det har sina brister, främst turen att få bra bots, du har en större chans att vinna på lotteriet, spelet är bra beroende på ditt lag som du använder och överlag en bra upplevelse, grafiken är bra. uppdatering och det tenderar att släpa lite men det är ett mobilspel som inte är gjort för Series X eller Ps5. Bra spel
Det här spelet är så bra men det skulle vara bättre om du lade till sel-alternativet för bots som du inte behöver, det skulle vara till stor hjälp om du lägger den här uppdateringen tack.
Uppdatering - 15 sept 19 - När T2 Ore-13 Kristaller öppnas läggs guldet i de sista 10 kristallerna bara till som om jag har 10k guld och jag har 30 kristaller så genom att öppna 10 kristaller på en gång ge mig 5k, 10k och 20k av guld respektive, men till slut får jag bara 20k guld och det totala guldet kommer att vara 30k, men helst bör det vara 45k guld, dvs initialt 5k och 10k guld läggs inte till. På grund av detta problem saknas en hel del guld och läggs inte till. Så snälla fixa felet.
Bra koncept, huvudsakligen roligt spel. Fixade de flesta problem med Marvel Contest of Champions. Tills de åtgärdar problemen i spelet lämnar jag detta 1* betyg. Det här spelet kretsar kring att ducka, tajma attacker och blockera för att skapa en rad oavbrutna attacker. Under min vecka då jag spelade det här spelet, har jag dock haft ungefär ett halvdussin gånger att mina kombinationer har avbrutits av ingen mekaniker i spelet. Detta verkar trivialt, men varje spel som avgörs av ett spelfel är väldigt frustrerande.
Spelet är bättre än de flesta fightingspel och det finns en mängd olika bots och nackdelar att välja mellan och lite konkurrenskraftigt när det kommer till att raida andras bas men överlag gillar jag det mycket.
Bra spel men lite laggy
Transformers smidda för att slåss är kul men jag önskar att de hade fler transformatorers främsta karaktärer. men förutom det är spelet FANTASTISKt jag älskar det och rekommenderar det till transformatorfans!!!
Efter att jag laddat ner spelet visade det nedladdning jag väntade på det men efter att det visade en ny nedladdning och du måste vänta på att det ska laddas ner
Jag har ett problem varje gång jag försöker ladda ner appen säger det att den inte kan installeras
TRANSFORMERS: Skapt til Kamp Action dya
TRANSFORMERS: Forged to Fight på PC ...
Shadow Fight 2 is a nail-biting mix of RPG and classical Fighting. This game lets you equip your character with countless lethal weapons and rare armor sets,
TRANSFORMERS: Forged to Fight Veiksmas bcy
Spelet laddar aldrig mitt wifi är väldigt snabbt, det laddas inte stillbilder snälla fixa problemet jag älskade verkligen det här spelet snabbt, vi laddade precis ner 500 mb spel bara för att titta på laddningsskärmen hur besviken
Det var verkligen fantastiskt men jag gav det 3 stjärnor eftersom min telefon hängde och den fungerade så långsamt
Det är ett coolt spel som behöver fler karaktärer
Bra grafik men tråkigt spel