Post by ovorpahala on Feb 16, 2022 12:41:03 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sonic 4™ Episode I ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sonic 4™ Episode I IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode glitch mønter ▞▞▞
▞▞▞ Sonic 4™ Episode I 2022 version ▞▞▞
Fantastisk, men vil give 5 stjerner, når moga-understøttelse tilføjes. Andre sonic-spil har moga-understøttelse, hvorfor ikke dette?
Jeg troede, det ville være et godt spil, men jeg hader, hvordan det ser ud, så jeg spiller hellere Sonic 4 ep2
Lige downloadet til nvidia shield..sonic er fejlet..mangler hans øjne og flyder...tilbagebetalingsknappen virker ikke
Dette spil er ret godt, ifølge min syvårige søn.
Nogle er måske ikke vilde med vippekontrolarrangementet, da det er afhængigt af homingangrebet fra mere moderne 3D-sonic-titler. Personligt gider jeg ikke spille det på denne måde, og det ser dejligt ud. Ville bare ønske fps var lidt højere.
Det er svært at få alle kaos smaragder...
Det er irriterende, at det slet ikke virker på Android Lollipop. OS har været ude siden november sidste år, hvad er ventetiden? Taxman and Stealth-genindspilningerne af 1, 2 og CD blev opdateret næsten umiddelbart efter OS lanceret på Samsung-telefoner. Hvis I gerne vil ind på smartphonemarkedet, så hjælper det, hvis jeres spil er optimeret til det nyeste OS. Siger det bare.
Havde dette spil på en ældre enhed. God kamp. Prøvede at spille det på min Note 4 og vil ikke starte...
Bruges til at fungere fint og have en god brugergrænseflade, ikke længere. Nu mangler controller-understøttelse, da du kun kan bruge venstre analog til at flytte og intet andet, selv i spilmenuerne. 1 skridt frem og 5 skridt tilbage. Det ser ud til at være SEGAs retning i disse dage. Giv os 60 fps (et absolut MUST for 2-D Sonic-spil) og fast controller-understøttelse.
Sonic 4™ Episode I እንቅስቃሴ ያለባቸው bok
Jeg købte dette spil til min PS3 og min Galaxy Nexus som et eksperiment for at se, hvor godt det spiller på begge systemer - jeg burde ikke have gidet det. Berøringsskærmens kontroller egner sig overhovedet ikke til et hurtigt spil som Sonic. Oftere end ikke finder jeg, at min karakter dør på grund af en fuldstændig uresponsiv springknap samt at jeg sidder på hug i stedet for at bevæge mig på grund af en lille cirkelpude. Det samme spil på PS3 er fint med en DS3-controller. Så sammenfattende et godt spil og en værdig moderne version af Sonic, der er stort set ubrugelig på en touchscreen-telefon.
Jeg har lige spillet, og nu virker der ikke noget
Sonic 4™ Episode I আর্কেড vets
Det her er bare forfærdeligt. Dette er intet som de gamle spil. Dårlig kontrol. Sonic har intet momentum, når det kontrolleres. Han vil bare stoppe i det sekund, du slipper op på d-padden. Grafikken er det eneste sparepunkt. De er fantastiske, men ville kun være det værd, hvis spillet var $0,99. Jeg fortryder fuldstændig, at jeg købte denne parodi af et spil, der kalder sig Sonic.
Jeg kan ikke engang få en refusion, og kontrollerne er alt for små
Viser kun en sort skærm: nvidia shield k1 tablet. Hvordan får jeg mine penge tilbage? Ep II spiller perfekt
Jurassic Dino Water World Eventyr lef
Jeg åbner appen, det er en hvid skærm og bliver så sort, jeg kan se, at andre også har problemer med denne
Dejligt spil meget udfordrende på specialetaper og sidste boss. Men lad være med at rive supporten væk længere, det er lidt irriterende, og I giver ingen information om, hvorfor vi har så mange kompatibilitetsproblemer med jeres spil. Berøringskontroller er også et problem.
Det er et godt spil, hvis du er en ægte sonisk fan og tro mod franchisen. Da jeg indlæste spillet på min S9+, sagde det noget om den sidste opdatering til spillet, der muligvis ikke virker til min telefon og sagde noget om at kontakte udviklerne og hvor jeg skulle gå hen for at finde den korrekte versionsopdatering til denne telefon. Jeg bemærkede på titelskærmen, at Sonics bevægende hånd ikke er fastgjort til hans arm, så jeg troede, det var en slags fejl. Hvis jeg kunne få noget hjælp, ville det være meget værdsat Sega
Jeg er på note 5, og jeg får en sort skærm, der ikke forsvinder, er nødt til at lukke appen for at gøre noget, bedes du rette eller refundere mine penge
Behøver jeg at forklare? Det er sonic 4.
For dem, der aldrig har spillet dette spil, er det absolut det værd. Kontrollerne er små og kan ikke ændres, men de er ikke svære, og det er stadig nemt at styre Sonics retning. Bosskampene tager ideer fra ældre og sætter en lille tur til dem. Kameraet kan altid holde lavt i nogle bosskampe, men dette er et fantastisk højhastighedsspil med nogle unikke funktioner. Bare hold et åbent sind, når du spiller det, lad være med at gå i had med det samme. Du vil elske det, tro mig.
Jeg elsker moderne sonic i en klassisk gameplay-radikal 🤟
Både episode 1 og 2 fungerede upåklageligt med kitkat og virkede for Lollipop 5.0.2 i et stykke tid, indtil jeg var nødt til at udslette min telefon. Nu og jeg geninstallerede dem nu virker de slet ikke. Begge går ned med sort skærm, og jeg betalte $3,00 pr. styk for disse spil, og begge virker ikke. Opdater venligst og reparer problemet, det var mine yndlingsspil at spille, og nu kan jeg ikke og har fået penge. Jeg bruger sony z3 5.0.2
Det var fejlbehæftet Sonics ben var i luften, fjenderne ikke affødte, så afinstaller 😢
Wow det er bedst, jeg elsker det, og jeg elsker dig
Jeg kan godt lide denne app
Desværre virker dette ikke på den nyeste version af Android OS. Håber på en løsning.
Efter opdateringen forsvandt lydeffekterne bare, vær venlig at rette det.
Virker ikke, jeg købte det til mit barn, han elsker sonic-spil, og det vil ikke fungere, hvis det er løst.
nok det bedste sonic spil.
Jeg kan godt lide spillet, men af en eller anden grund er ringelyden lav, kan du ordne det?
Den værste kontrol, der er ingen understøttelse af gamepads. Anbefaler det ikke.
Fremragende Jeg vil have det på Steam/PC og WiiWare og Xbox 360.
Det er rart nogle gange, men kan nogle gange være kedeligt og dumt. Fysikken kan også være en slags hjerneskade. Bare vær forsigtig, når du køber dette spil. Jeg fik det kun til episode metal, og jeg synes ikke, det er det værd.
Fedt mobilspil. God grafik, kører glat
Sonic 4™ Episode I آرکید kpcc
Spillet ser godt ud og holder med det flow og den hastighed, som Sonic burde have. Men jeg kan kun flytte med Sonic på min usb xbox 360 controller. Jeg kan ikke hoppe. Jeg hader at lege med bare touch screen-kontroller. Tilføj bedre controller-understøttelse, og dette spil ville være perfekt.
Siderulleniveauerne på sonic-generationer var bedre end demoen af dette spil, så jeg fik det aldrig eller ep2 til xbox 360... tænkte, hvad fanden, da 4 blev udgivet på Android for mindre. Jeg giver denne ene stjerne, fordi den mangler tilpasning af controller/tastaturkortlægning [ikke nødvendigt på en konsol] AKA kontrollerne suger som alle de andre dårlige anmeldelser.
Rigtig godt spil! Den er værd at købe. Kan du tilføje en mulighed for at tilpasse størrelsen på d-pad'en osv. Jeg er vant til at have store kontroller på grund af sonic 1&2. Ellers er det et legit spil
Forfærdelige kontroller gør nogle af de vanskelige dele til et mareridt, der kunne fikses med en bevægelig analog stick